ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

Otac male Maše otkrio da ona nakon otmice...

Maša se smeje, mi smo još u strahu!

KIDNAPERI su moju Mašu kompletno presvukli. Samo su ostale pelene. Od čarapica do jakne. I što je čudno, veličina joj je potpuno odgovarala. Čak su joj vezali i repiće. Kad sam je uzeo iz auta otmičara, do Beograda nije progovorila ni reč. Bila je uplašena i uznemirena, bez obzira na to što sam bio pored nje. Opustila se tek u stanici beogradske policije.

Ovako za "Novosti" uzbuđeno priča Damir Prenković, otac u petak kidnapovane pa spasene devojčice, koga smo u subotu zatekli sa ćerkom i suprugom Mirjanom, koja se lavovski borila da spase svoje dete.

- Ne postoji strašniji osećaj - priča Damir. - Tih nekoliko sati zaista je bilo užasno. Maša je sada dobro, to je najbitnije. Igra se i vesela je. Mi je ne pitamo ništa. Mala je, nadam se da će sve...

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 citajmo.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

DA BI STE PROCITALI VEST KLIKNITE "SVIDJA MI SE' " on Facebook
×