petak, 10. travnja 2015.

POZNATA PEVACICA DONA ARES:Opasna bolest je..!

Bosanska pevačica Dona Ares, koja trenutno vodi borbu protiv raka, nedavno je otkrila da joj je pop diva dala dodatnu snagu da pobedi ovu opaku bolest.
Od nje se uči!
Bosanska pevačica Dona Ares nedavno je otkrila da joj je razgovor sa pop divom Jelenom Karleušom dao veliku snagu i želju da se izbori i dobije bitku protiv opake bolesti.
Jelena je u velikom intervjuu za bosanski magazin "Azra" otkrila šta je rekla Doni kada su se čule.
– Imala sam mnogo teških životnih trenutaka koji su me naučili jedno – emocije samo odmažu kada se suočimo s problemom! Trenirajte svoj on – off prekidač za emocije, to se uči godinama. Isključi se srce, a uključi turbo pogon za održanje. To sam rekla i Donni: ”Bori se i izbori se sad, kukaćemo kad sve prođe, pijane u nekoj kafani.” I najgori su momenti kad se pitaš: ”Zašto baš ja, zašto se baš meni ovo desilo”. Tu slabu JK sam jednom udavila u kadi. Pola rešenja svakog problema je način na koji problem napadnete, kako mu priđete. Ne kaže se džabe da sve ide iz glave. Tek kad čovek nema drugu opciju, shvati koliko je moćan i jak. Eto, tajne moje snage. Donna je krenula vojničkki u ovaj rat i veoma sam ponosna na nju - rekla je JK za magazin "Azra", a zatim je dodala da Donu podržava u tome što je odlučila da sa publikom deli sve faze lečenja...

Procitajte ceo clanak na opera-17.com

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 citajmo.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

DA BI STE PROCITALI VEST KLIKNITE "SVIDJA MI SE' " on Facebook
×